A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Без бар’єрів у спілкуванні: працівники сервісного центру МВС Дніпра взяли участь в тренінгу


29 Вересня 2025

Війна змінила життя кожного з нас та поставила перед суспільством нові виклики. Щоб навчитися краще розуміти потреби військових і ветеранів, працівники регіонального сервісного центру МВС у Дніпрі разом із адміністраторами територіальних сервісних підрозділів взяли участь у тренінгу з етики спілкування з військовослужбовцями, ветеранами та їхніми родинами.

Захід відбувся  у співпраці з благодійним фондом «Superhumans» – всеукраїнським центром воєнної травми, що з 2022 року надає безкоштовне протезування, реконструктивну хірургію, реабілітацію й психологічну підтримку людям, які постраждали від російської агресії — як військовим, так і цивільним.

Своїм досвідом поділилися спікери:

  • Ванда Ольга — менеджер з партнерських програм;
  • Марчак Іван — експерт із соціальної реінтеграції;
  • Пучина Ольга — заступник директора з психологічної реабілітації.

Під час тренінгу обговорили:

  • як правильно будувати діалог із військовими та ветеранами;
  • які фрази можуть стати «подразниками» й чого краще уникати;
  • як підтримати людину, не завдаючи їй зайвого болю;
  • чому важливо бачити у військових, перш за все, звичайних людей, які заслуговують на повагу та гідне ставлення.

Ми отримали цінні знання та практичні кейси, які допоможуть комунікувати без бар’єрів і помилок. Одну з таких практичних вправ запропонувала виконати психологиня пані Ольга: «Піднявши вгору руку всього на одну хвилину, ви відчуваєте певний дискомфорт та зміни у своєму тілі. Такі короткі вправи допомагають зрозуміти, як відчувають своє тіло люди з інвалідністю та ветерани, які пережили травми». 

Цей досвід показав наскільки важливо відчувати і враховувати потреби кожного відвідувача, адже наша робота – це не лише якісні послуги, а й щира людяність, етика та повага до кожного.

«Завдання сервісних центрів МВС – зробити так, аби захисники та захисниці відчували себе потрібними. Ми маємо навчитися правильно взаємодіяти з усіма групами населення, а подібні тренінги допомагають руйнувати стереотипи та краще розуміти потреби суспільства», — зазначив начальник регіонального сервісного МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях Володимир Степанов.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044)290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.