![](https://dnp.hsc.gov.ua/wp-content/uploads/2019/11/Most_Bilyavskij-2.jpg)
09 січня у прес центрі Мост Дніпро відбулась прес-конференція за участю начальника Регіонального сервісного центру МВС в Дніпропетровській області.
Під час прес-конференції Вячеслав Білявський розповів про реформування системи та оновлення територіальних сервісних центрів МВС на Дніпропетровщині.
«Сервісні центри МВС в оновленому форматі розпочали свою активну взаємодію з громадянами вже два с половиною роки назад. За цей час нам вдалося переформатувати роботу сервісних центрів МВС в Дніпропетровській області», — сказав він.
Просторі та світлі сервісні центри МВС, побудовані за принципом прозорого офісу та замінили колишні МРЕВ по всій країні. Сервісні центри здійснюють надання платних і безоплатних послуг, віднесених до компетенції Міністерства внутрішніх справ. Серед основних функцій та послуг сервісних центрів МВС – видача та обмін посвідчень водія, реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, видача та зберігання номерних знаків, видача довідок про несудимість, а також оформлення дозволу на перевезення небезпечних вантажів тощо. У віддалені райони області, де немає стаціонарних сервісних центрів виїжджає мобільний сервісний центр.
Наразі на Дніпропетровщині повністю оновлені та відповідають стандартам реформування 8 сервісних центрів, в них створено єдину візуальну зовнішню та внутрішню концепцію, імплементувані внутрішні правила роботи, в пріоритеті — мінімізація часу при отриманні послуг та переведення їх в онлайн. Ще один центр у Нікополі працює також за новими стандартами обслуговування громадян, але потребує сучасного ремонту приміщення.
«Напередодні Нового року ми презентували відразу два оновлених сервісних центри МВС, в яких створені усі необхідні умови для максимального комфорту громадян та швидкого надання державних послуг. Один розташований в обласному центрі (вул. Малиновського, 130), інший — у місті Новомосковськ (вул. Спаська, 7-А)», — зазначив керівник сервісних центрів МВС області. Усі територіальні сервісні центри МВС для зручності громадян працюють без обідньої перерви з вівторка по п’ятницю з 9:00 до 18:00 та в суботу з 9:00 до 16:45.
Відповідаючи на питання журналістів Вячеслав Білявський роз’яснив чим оновлені сервісні центри надання послуг МВС відрізняються від старих МРЕВ. «Оновлені сервісні центри МВС об’єднує єдина візуальна концепція, клієнтоорієнтований персонал, сучасне технологічне устаткування, наявність електронної черги, сучасні інфобокси та можливість оцінити якість обслуговування. Це все не лише значно спрощує процес обслуговування громадян, а й робить його якісним та зручним. Сьогодні державні послуги виходять на новий рівень якості. Частину послуг можна отримати онлайн, що суттево спрощує процедуру надання послуг, мінімізує витрати часу та зусиль клієнтів сервісних центрів МВС, робить найпопулярніші послуги однаково доступними для всіх громадян країни, виключає людський фактор та ліквідує корупційні ризики.»,- зазначив він.
Окрім цього, у сервісних центрах створені усі умови для надання комфортного сервісу для всіх відвідувачів: передбачені усі необхідні умови отримання послуг для людей з обмеженими можливостями: є кнопка виклику адміністратора, зручні заїзди, паркувальні місця, створені полиці для буккросингу,
облаштовані дитячі куточки для найменших відвідувачів, створені умови для сплати послуг через банківські установи та інші зручності.