A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Комунікація в дії: як щоденний інформаційний супровід стає результатом, який цінують


19 Травня 2025

У сучасних умовах, коли довіра до державних інституцій має критичне значення, важливо не лише якісно надавати послуги, а й відкрито розповідати про те, як і для кого вони працюють. Комунікаційники сервісних центрів МВС щодня виконують цю непросту, але надзвичайно важливу місію – доносити правдиву, актуальну та зрозумілу інформацію до громадян.

Ми не просто публікуємо новини. Ми пояснюємо зміни у законодавстві, знайомимо з новими послугами, висвітлюємо відкриття оновлених локацій, розповідаємо історії людей, які скористалися державним сервісом. Ми формуємо простір для діалогу, підтримуємо зворотний зв’язок, відповідаємо на запити, розвіюємо фейки та стираємо бар’єри – інформаційні, емоційні, іноді навіть географічні.

Ця робота зазвичай залишається за кадром. Але приємно, коли її помічають і цінують.

Нещодавно з нагоди 33-ї річниці з дня створення комунікаційних підрозділів системи МВС наша діяльність була відзначена на міському рівні. Почесну нагороду отримала головна спеціалістка сектору комунікації РСЦ ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях Катерина Догадаєва – за фаховість, системну роботу та вагомий внесок у розвиток державної комунікації. Вручила нагороду в.о. голови Запорізької міської ради Регіна Харченко.

Для всієї нашої команди це – не лише визнання заслуг окремого фахівця, а й символічна подяка усім, хто щодня працює з інформацією, формуючи довіру до державного сервісу. Щиро вдячні за цю підтримку. Це не просто відзнака – це знак, що ми рухаємось у правильному напрямку. Працюємо далі. Відкрито. Системно. Для вас.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.