A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Комунікація без бар’єрів: співробітники сервісних центрів МВС пройшли лекцію з етики спілкування


03 Грудня 2025

У Міжнародний день людей з інвалідністю фахівці Товариства Червоного Хреста України провели лекцію на тему етики спілкування для працівників сервісних центрів МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях. Захід спрямований на підвищення професійної компетентності та формування безбар’єрного підходу у роботі з громадянами, та підкреслює важливість створення доступного та інклюзивного простору.

Співробітники обговорили сучасні підходи до взаємодії з відвідувачами, що дозволяють забезпечити повагу, тактовність і рівні можливості при отриманні послуг. Значну увагу приділили чутливій і коректній комунікації, уникненню стереотипів і некоректних формулювань, а також особливостям спілкування з людьми з порушеннями зору, слуху, мобільності чи когнітивних функцій. На практичних прикладах учасники відпрацювали правильну поведінку у складних та нестандартних ситуаціях, щоб діяти впевнено та професійно.

«Повага — ключ до безбар’єрності. Коли ми дотримуємося етичних принципів у спілкуванні, ми створюємо простір, у якому кожна людина може почуватися впевнено та комфортно», – зауважив Журкін Артем, фахівець з інформаційно просвітницької діяльності мобільних реабілітаційних команд Запорізької обласної організації Товариства Червоного Хреста України. 

Безбар’єрний підхід у роботі 

Сервісні центри МВС впроваджують принципи доступності, що охоплюють як інфраструктуру, так і культуру спілкування. Важливим елементом цього процесу є регулярне професійне навчання, яке допомагає удосконалювати стандарти обслуговування та формує середовище, де кожна людина отримує повагу та підтримку. Лекція стала черговим кроком у розвитку безбар’єрного простору в сервісних центрах МВС. Отримані знання дозволять працівникам надавати послуги ще більш якісно, уважно та доступно для кожного відвідувача. Впевнено рухаємося до сервісу, у якому немає бар’єрів!

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.