![](https://dnp.hsc.gov.ua/wp-content/uploads/2020/09/5-1.jpg)
Керівництво сервісних центрів МВС та Дніпропетровського НДЕКЦ МВС України обговорили шляхи покращення якості обслуговування громадян та запобігання корупції.
Зустріч відбулась у режимі відеоселектроної наради. Серед тем, які фахівці обговорили у ході наради, були актуальні питання співпраці та взаємодії співробітників сервісних центрів та експертної служби МВС під час надання послуг з реєстрації та перереєстрації транспортних засобів, йшлось також про особливості проведення експертного огляду та дослідження транспортних засобів і реєстраційних документів, що їх супроводжують тощо.
Обговорювались також шляхи взаємодії зацікавлених організацій та установ у протидії легалізації «сумнівних» транспортних засобів та алгоритм дій фахівців при проведенні огляду технічно несправних транспортних засобів тощо.
Важливою темою конференц — зв’язку були питання організації взаємодії щодо забезпечення ефективності запобігання корупції та дотримання законодавства у цій сфері.
Уповноваженими з питань запобігання та виявлення корупції розглянуті питання забезпечення створення та функціонування каналів повідомлень та оприлюднення інформації щодо шляхів доступу до них, недопущення виникнення конфлікту інтересів та обговорювалися механізми його урегулювання у разі виникнення.
Крім того, на нараді йшлося про викривачів корупції та гарантії їх захисту, розглядався порядок прийняття та розгляду повідомлень, створення відповідних умов та комунікаційних каналів для надання громадянам передбаченого законодавством права інформувати про порушення антикорупційного законодавства у територіальних органах надання сервісних послуг МВС.
На офіційних веб-сайтах сервісних центрів МВС та Експертної служби МВС створені та постійно оновлюються рубрики й категорії матеріалів та інформації, які направлені на відкритість та прозорість діяльності, у службових приміщеннях розміщені відповідні інформаційні постери, на яких зазначені засоби надання повідомлень про факти порушення антикорупційного законодавства.
У підсумку наради сторони зійшлися на взаємному прагненні і надалі працювати за єдиними професійними й етичними стандартами, оскільки головною метою спільної роботи обох структур є якісне та ефективне обслуговування клієнтів виключно у рамках діючого законодавства.
Окрім цього, на особливому контролі залишаються питання підвищення ефективності здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції та недопущення зловживань посадовими особами під час виконання обов’язків з надання сервісних послуг МВС.
В умовах дотримання карантинних заходів відеонаради як альтернативні платформи для діалогу допомагають налаштуватися на подальшу ефективну співпрацю, адже учасники діалогу мають можливість на проведення безпечних зустрічей задля вирішення актуальних питань та обговорення шляхів з вдосконалення роботи, підвищення якості обслуговування громадян.