З 15 лютого в усіх територіальних сервісних центрах нового зразка запроваджується проект «Таємний клієнт», створений для оцінювання громадянами якості надання послуг. Завдяки сервісу громадяни зможуть відкрито перевірити роботу державної структури, залишити свій суб’єктивний відгук та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку покращення обслуговування громадян.
Мета проекту: бути відкритими до громадян, подивитися на роботу сервісних центрів МВС очима клієнтів, щоб і надалі створювати комфортні умови та удосконалювати стандарти надання державного сервісу.
Пілотний проект вже був реалізований з жовтня 2018р. у м. Києві за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу (КМЄС) в Україні. Новація отримала позитивні відгуки від замовників сервісних послуг. Тож, проект впроваджується по всій Україні та буде діяти на постійній основі.
Тож, можливість долучитися до проекту «Таємний клієнт» з’явилась і на Дніпропетровщині. Ми сподіваємось отримати чесні, об’єктивні та незаангажовані відгуки пересічних громадян – клієнтів сервісних центрів регіону, аби мати змогу покращити якість надання послуг. До нас щороку звертаються понад 300 000 осіб і нам важливо почути думку громадян щодо якості надання сервісних послуг МВС.
Таємним клієнтом зможе стати будь-яка людина під час візиту до сервісного центру МВС. Для цього необхідно відвідати сервісний центр МВС та отримати реальну послугу, наприклад, з реєстрації транспортного засобу або отримання посвідчення водія, потім детально ознайомитися з анкетою — відгуком та критеріями оцінки роботи сервісного центру МВС, онлайн заповнити та надіслати анкету-відгук.
Під час свого візиту громадянин зможе оцінити: роботу адміністратора за інформаційною стійкою, адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця Експертної служби МВС, спеціаліста кол-центру Головного сервісного центру МВС. Клієнт також зможе зазначити інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС, доступності інформації на сайті та консультаційної підтримки у соціальних мережах.
Проект передбачає залучення громадян, у тому числі, через соціальні мережі, які сьогодні стали потужним та сучасним каналом для комунікації з клієнтами.
Детальніше про проект: hsc.gov.ua/guest/, анкета для заповнення: hsc.gov.ua/anketa/
Усі відгуки та зауваження будуть опрацьовані в режимі реального часу.
У рамках проекту можна буде перевірити якість надання наступних послуг: реєстрація та перереєстрація авто, отримання посвідчення водія вперше або його обмін, отримання довідки про несудимість, замовлення індивідуальних номерних знаків (повний перелік послуг – за посиланням).
Стежити за нововведеннями реформи можна на сайті Головного сервісного центру МВС. За консультаціями звертайтеся на офіційну сторінку в Facebook або за телефоном (044) 290-19-88.