A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Діалог задля покращення якості обслуговування громадян та запобігання корупції


09 Вересня 2021

В Регіональному сервісному центрі ГСЦ МВС в Дніпропетровській області, під головуванням начальника Вячеслава Білявського, відбулася семінар-нарада за участі  керівництва та уповноважених осіб з питань запобігання корупції РСЦ ГСЦ МВС та Дніпропетровського НДЕКЦ.

У ході наради обговорювались актуальні питання співпраці та взаємодії співробітників Сервісних центрів та Експертної служби МВС під час надання послуг з реєстрації та перереєстрації транспортних засобів, йшлось також про особливості проведення експертного огляду та дослідження транспортних засобів і реєстраційних документів, що їх супроводжують тощо. Зверталась увага на внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення ефективності інституційного механізму запобігання корупції.

Уповноваженими з питань запобігання та виявлення корупції розглянуті питання забезпечення функціонування каналів повідомлень та оприлюднення інформації щодо шляхів доступу до них, недопущення виникнення конфлікту інтересів та визначені механізми його урегулювання у разі виникнення.

На офіційних веб-сайтах сервісних центрів МВС та Експертної служби МВС створені та постійно оновлюються рубрики й категорії матеріалів та інформації, які направлені на відкритість та прозорість діяльності, у службових приміщеннях розміщені відповідні інформаційні постери, на яких зазначені засоби надання повідомлень про факти порушення антикорупційного законодавства.

Крім того, на нараді йшлося про викривачів корупції та гарантії їх захисту, розглядався порядок прийняття та розгляду повідомлень, створення відповідних умов та комунікаційних каналів для надання громадянам передбаченого законодавством права інформувати про порушення антикорупційного законодавства у територіальних органах надання сервісних послуг МВС.

У підсумку наради сторони зійшлися на взаємному прагненні і надалі працювати за єдиними професійними й етичними стандартами, оскільки головною метою спільної роботи обох структур є якісне та ефективне обслуговування клієнтів  виключно у рамках діючого законодавства.